Yabancı dizi izle

Yabancı diziler

Yabancı dizi izle, yabancı diziler, yabancı dizi seyret,dizi izle,dizi seyret, internetten dizi izle
DUYURU: Site adresimiz dizimag2.co olarak güncellenmiştir. Arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın :)
Sherlock izle, Sherlock yabancı dizi izle - Dizimag
Sherlock
Sherlock

1

Sherlock Oyuncuları
Sherlock

Sherlock

(2010)

IMDB: 9.3

9.5 / 10 (1878 oy)
Sherlock
Sherlock Setinde Çalıştım

Merhaba arkadaşlar daha öncedende supernatural setinde çalışmıştım hatta forumada yazmıştım inananlar veya inanmayanlar olmuştu önemli değil canları sağolsun,bildiğiniz gibi 4. sezon 1 ocakda başlıyor bunun için tüm çalışanlar olarak oldukca heycanlıyız :) çekimler harika geçti ben işimden oldukca büyük zevk alıyorum yaklaşık 7 yıldır bu sektördeyim onlarca film/dizi setinde çalıştım türkiyede gerçekden bu işten çok az kazanılıyorken yurtdışında işler değişiyor, şuanda sherlock setindeyim yani ingiltere burada benim aldığım günlük ücret yaklaşık 540 sterlin, abd ise 650 dolardı, fakat türkiyede günlük 100 hatta 70 tlye çalışırsan şanslı sayılıyorsun bu konuyada değinmek istedim, isteyenler olursa sorularını sorabilirler :)

12 Aralık 2016 05:04 -

benide işe aldırırmısın :d

16 Aralık 2016 18:56 -

:) vizen varmı hehehhe şaka yapıyorum, malesef dostum çok zor :)

17 Aralık 2016 00:38 -

başkan bari benedictten bana bi selam gönder video çekip atakan tunalıya selamlar desin :d mail olarak bana at :d

19 Aralık 2016 17:29 -

ingilterede nasıl oturma hakkı alabilirim ?

20 Aralık 2016 11:28 -

Hiç beklemiyordum böyle bir yorum burada, sırf size soru sormak için hesap açtım burada. Bende bu konu üstüne eğitim alıyorum ve Türkiye’de bu işi yapmanın ne bir anlamı ne de bir zevki var, o yüzden soruyorum; nasıl kurdunuz iş hayatınızı orada? Bir de tam olarak ne yapıyorsunuz?

22 Aralık 2016 02:45 -

adresine mail atabilirmisiniz? Sizile iletişime geçmek istiyorum..

09 Ocak 2017 00:03 -

yav hee hee..

14 Ocak 2017 02:56 -

5. sezon geleck mi ?

16 Ocak 2017 01:33 -

acaba keklik sürüsüne başkaları da eklenir mi? :D ya bi git allah aşkına dostum millet saf kandırmayın

01 Şubat 2017 05:20 -

yani supernatural olsun her yerde bunu yazman bana pek inandırıcılığını bırakmadı ayrıca ilgili konuda çok güzel yazmışlardı kanıtla yalan söylediği hakkında dileyen bakabilir..

28 Şubat 2017 17:41 -


Cevap yazmak için üye olmanız gerekmektedir.